سفارش تبلیغ
صبا ویژن

معرفی پرفروش ترین لنزهای رنگی

 

چند سالی است که لنزهای رنگی طرفداران زیادی پیدا کرده است. افراد برای شرکت در مهمانی های مختلف و یا برای بهبود ظاهر خودشان از لنزهای رنگی استفاده می کنند.

در این مقاله می خواهیم پر فروش ترین لنزهای رنگی که مورد استقبال مصرف کنندگان لنزهای تماسی قرار گرفته است خدمت شما معرفی کنیم.

لنزهای رنگی طبیعی

یکی از پرفروش ترین محصولات لنزهای چشمی، لنزهای رنگی طبیعی هستند. لنزهایی مانند لنز عسلی روشن، قهوه ای و طوسی در صدر این لیست قرار گرفته اند. افرادی که به دنبال لنزهای رنگی برای همه ی زمان ها هستند، و دوست دارند تغییرات ملایم و طبیعی در رنگ چشمشان ایجاد کنند، این لنزها برایشان بهترین گزینه است. یکی دیگر از لنزهای رنگی طبیعی که بسیار مورد توجه قرار گرفته است، لنز مشکی است. این لنز با زاغ کردن چشم ها زیبایی چهره را به طور خاص و شگفت انگیزی زیبا و جذاب می کند.

لنزهای رنگی خاص

لنزهای رنگی خاص نیز از جمله لنزهای رنگی است که بسیار مورد استقبال افراد قرار گرفته است و طرفدارن خاص خود را دارد. این لنزهای رنگی در دو طیف لنز یخی و لنز هالووین توجه افراد را به خود جلب کرده است. لنزهای یخی با توجه به تناژ رنگ بسیار روشنی که دارد برای تمامی چهره ها مناسب نیست. اگر قصد خرید این لنز را دارید حتما به ترکیب رنگ پوست و رنگ مویتان توجه داشته باشید. لنزهای هالووین در طرح های غیر معمول با رنگ بندی های بسیار خاصش برای جشن ها و مهمانی ها به خصوص جشن هالووین استفاده می شود.

نکات مهم خرید لنزهای رنگی

اگر قصد خرید لنزهای رنگی و استفاده از این محصول را دارید حتما نکات زیر را با دقت مطالعه کنید و به انجام آن ها پایبند باشید:

·         برای خرید لنزهای رنگی نیز لازم است مانند خرید لنزهای طبی نسخه ی پزشک تهیه کنید. داشتن نسخه ی پزشک شکا را در انتخاب بهتر و مناسب تر لنز راهنمایی خواهد کرد.

·        به مدت زمان مصرف لنز و طول عمر لنز توجه داشته باشید.

·        لنزهای خود را در تاریخ مققر تعویض کنید و از استفاده ی طولانی تر از لنزهای خود خودداری کنید.

·        لنزهای رنگی خود را از فروشگاه های معتبر و نمایندگی های فروش لنز مانند لنزویژن تهبه کنید. خرید لنزهای رنگی از فروشگاه های آرایشی بهداشتی و یا آرایشگاه ها به هیچ عنوان توصیه نمی شود.

·        از قرض دادن لنز خود به دیگری و یا استفاده از لنز شخص دیگری حتی به منظور امتحان لنز جدا خودداری کنید.

·        قبل از استفاده از لنزهای تماسی دست های خود را با آب و صابون کاملا بشورید.

·        پس از قرار دادن لنز از چشم از مواد آرایشی و بهداشتی استفاده کنید.

·        از رفتن با لنز به حمام و یا استخر خودداری کنید و در صورت اجبار حتما از عینک های محافظ مخصوص شنا استفاده کنید.

·        قبل از خواب لنزهای خود را خارج کنید.

·        حتما پس از خارج کردن لنزها از چشم آن ها را با محلول لنز بشورید.

·        لنزها را فقط در جالنزی که درب آن کاملا بسته می شود نگه داری کنید. حتما داحل جالنزی را با محلول لنز پر کنید.

با رعایت این نکات می توانید مطمئن باشید که استفاده از لنزهای رنگی هیچ خطری برای چشم ها نخواهد داشت و باعث زیبایی بیشتر چهره تان خواهد شد. می توانید رای دبدن انواع نمونه های لنزهای رنگی و خرید به وبسایت لنزویژن مراجعه کنید.